close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שמלות כלה צנועות- לרכוש או לשכור?

מערכת שורשיח תשרי, תשעח08/10/2017

לא מעט נשים בוחרות ללבוש ביום החתונה שמלת כלה צנועה, בין אם הן באות מבתים מסורתיים או בתים דתיים, ובין אם הן מבקשות לא להיראות חשופות ביום חתונתן

תגיות:
אחת הדילמות שעומדות בפני כל אישה אשר מתכוננת ליום חתונתה היא, איזו שמלת כלה ללבוש. יש לא מעט נשים אשר סבורות שזו הדילמה הגדולה ביותר, דילמה שלוקח לא מעט זמן לפתור אותה.

לוקח לא מעט זמן להחליט איזו שמלת כלה ללבוש, כי זו בחירה של פעם בחיים. לא מדובר בבגד רגיל אותו לובשים באירוע מסוים, סטנדרטי, ואם זה לא יצא כל כך טוב אז אף אחד לא זוכר, ותמיד אפשר להתגבר על המבוכה בצורות שונות. כאן מדובר על אירוע מיוחד, אירוע של פעם בחיים, אירוע שמתכוננים אליו במשך שבועות וחודשים, אירוע אשר נשים רבות חולמות עליו זמן רב, לעיתים עוד מילדותן. לכן הן מעניקות השפעה רבה לשאלה איזו שמלת כלה ללבוש.

לא מעט נשים בוחרות ללבוש ביום החתונה שמלת כלה צנועה, בין אם הן באות מבתים מסורתיים או בתים דתיים, ובין אם הן מבקשות לא להיראות חשופות, שכן זה יום חתונתן. לשמחתן, אפשר למצוא מגוון רחב של שמלות כלה צנועות, לא רק בחנויות שמיועדות לקהל המסורתי-דתי, אלא גם בחנויות שמיועדות לנשים חילוניות. מדובר על שמלות כלה צנועות שמעוצבות על ידי טובות המעצבות בתחום.

לצד דילמה זו, אנחנו יכולים למצוא דילמה אחרת שקשורה אליה והיא בשאלה, האם לקנות שמלת כלה צנועה או לשכור אחת כזו. כאמור, ניתן למצוא היום מגוון רחב של שמלות כלה צנועות מסוגים ובגזרות שונות. ניתן למצוא אותן למכירה בסלוני כלות למיניהן, שם גם אפשר למצוא שמלות כלה להשכרה. כשזו מתבצעת ימים לפני החתונה, עורכים בה תיקונים בהתאם לגזרתה של האישה והיא יכולה להשתמש בה ביום החתונה ולהחזיר אותה לאחר מכן.

מה נכון יותר, רכישה או השכרה?
רכישת שמלת כלה היא עניין יותר סנטימנטלי מאשר פרקטי. במרבית המקרים נשים לא משתמשות בשמלה אחרי שהן לבשו אותה ביום החתונה, אלא אם מדובר בשמלת כלה לא טיפוסית ובמילים אחרות, שמלת כלה שאיננה עונה להגדרה זו ויכולה לשמש גם כשמלת ערב. דבר שהוא היום הרבה יותר אופייני מאשר בעבר.

יש מקרים בהם האישה מחליטה לשמור את שמלת הכלה שהיא קנתה, בין אם זה בשביל זיכרון, בין אם זה בשביל שיום אחד הבת שלה תלבש אותה או אם בעתיד היא תרצה לחדש נדרים עם בן זוגה, אז היא תוכל ללבוש שוב את השמלה.

מבחינה כלכלית, הרי שרכישת שמלת כלה צנועה יכולה להיות פרקטית יותר מאשר השכרה, כי לעיתים המחיר הוא הרבה יותר זול. זה תלוי כמובן במקום בו רוכשים את השמלה.

מבחינת השכרה, כאמור מדובר על השכרת שמלה לפני החתונה,כאמור, אמורים להחזיר אותה מספר ימים אחרי. בדרך כלל מי שבוחרת לנהוג כך, עושה זאת כי היא יודעת שהיא לא תשתמש בשמלה בעתיד ולכן אין טעם לקנות אותה, זה רק תופס מקום בארון הבגדים. מנגד, מבחינה כלכלית מדובר על הוצאה גבוהה שיכולה להגיע לאלפי שקלים עבור כמה שעות של שימוש.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה